Αστερόκοσμος...

11:00 μ.μ. Unknown 2 Comments


















2 σχόλια:

  1. Αχ, τι μου θύμησες!Χθες ήμουν εκεί Κατερίνα μου κι ήταν όλα όμορφα και γιορτινά.Για μικρά παιδιά βέβαια, αλλά και για μεγάλα στο παγοδρόμιο!Κι η πλατεία Αριστοτέλους ήταν στολισμένη θαυμάσια!!!
    ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ και ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ να περάσεις με υγεία πάνω απ' όλα μαζί με την οικογένειά σου!
    Να 'σαι πάντα καλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χρόνια πολλά και καλά!
      Η νέα χρονιά να φέρει σε σένα και τους ανθρώπους που αγαπάς και μη, υγεία, χαρά, αισιοδοξία κι επαναστατικότητα!!!

      Η Θεσσαλονίκη είτε στολισμένη είτε όχι είναι πάντοτε υπέροχη!...

      Διαγραφή

Άφησε μου ένα σχόλιο. Θα ναι χαρά μου να το διαβάσω.
Μόνο προσπάθησε να είναι με ελληνικούς χαρακτήρες. Τα greeklish είναι τραγικά κουραστικά. Σ' ευχαριστώ!

Facebook         Instagram         Pinterest        Bloglovin        Contact me


Από το Blogger.