Της ατάκας!

4:00 μ.μ. Unknown 0 Comments

Τα βάζα έλυναν ανέκαθεν τα χέρια της νοικοκυράς στην κουζίνα.
Τουλάχιστον εγώ θυμάμαι από την μητέρα μου που τα μάζευε μανιωδώς και τα επαναχρησιμοποιούσε είτε για να βάζει τρόφιμα όπως ρύζι, φακές, τραχανά, κρακεράκια κλπ είτε να βάζει διάφορα χρηστικά αντικείμενα όπως βελόνες, κλωστές, κουμπιά.


Η ιδέα ήρθε από το Aspa Online ένα πολύ ωραίο blog που διαβάζω εδώ και πάρα πολύ καιρό.
Δεν είναι κακή ιδέα, σκέφτηκα. Γιατί να μην κάνω κι εγώ το δικό μου βάζο;



Κάποτε μάζευα κάποιες ατάκες που μου άρεσαν ή μου έκαναν εντύπωση σε ένα μπλοκάκι (εποχή εφηβείας), που φυσικά τώρα αγνοείται η τύχη του.

Έτσι αποφάσισα να κάνω το δικό μου βάζο, το βάζο της "ατάκας"!
Να γράφω σε ένα χαρτάκι μία ατάκα, ένα απόφθεγμα που με κάνει να χαμογελώ, με πλημμυρίζει αισιοδοξία, με κάνει να προβληματίζομαι ή έχει κάτι βαθύτερο να μου προσφέρει.
Όταν λοιπόν δεν θα νιώθω καλά, η ψυχολογία δεν θα είναι στα καλύτερά της θα ανοίγω τον δικό μου θησαυρό!

Η αρχική σκέψη ήταν να γράφω κάθε μέρα, κάτι που φυσικά δεν είναι εφικτό και μοιάζει ψυχαναγκαστικό παρά διασκεδαστικό.
Γιατί έτσι εσύ θα κυνηγάς την ατάκα και δεν θα έρχεται εκείνη από μόνη της, την κατάλληλη στιγμή.

Έτσι με τα πολλά και με τα λίγα έβαλα ένα άτυπο ποσοστό στο βάζο της Ατάκας, το 80% του περιεχομένου να προέρχεται από τον "έξω" κόσμο και μόνο το 20% από κάτι που διάβασα διαδικτυακά και μου έκανε εντύπωση.
Άλλωστε όλα για το "έξω" πρέπει να γίνονται!...










0 σχόλια:

Άφησε μου ένα σχόλιο. Θα ναι χαρά μου να το διαβάσω.
Μόνο προσπάθησε να είναι με ελληνικούς χαρακτήρες. Τα greeklish είναι τραγικά κουραστικά. Σ' ευχαριστώ!

Facebook         Instagram         Pinterest        Bloglovin        Contact me


Από το Blogger.